понедељак, април 20

Hmm..Inspiracija ?!

Hej! ;-)
Evo mene i novog posta,bas puno nisam pisala iz DVA  razloga.

1)Bila sam prezauzeta,svime,skolom i svim ostalim obavezama vezanim za nju.

2)Blokada

Zbog toga sam i odlucila da napisem ovaj  post,nikako nisam imala inspracije,ali ima i rejesenja za to ;)Imam puno,puno collab postova koji "polako" napreduju,jer je mene i ostalim blogerkama sa kojima cu imati post saradnje muka da pisemo i tako xD.I da,za oko 5 - 6 dana se selim pa ce biti iiiiiii ROOM TOUR  ;-)

Ima jos puno iznanadjenja za koje sam sigurna da ce vas obradovati,Šta mislite? 
Pa da predjemo na post,umalo da sam yaboravila temu,sa ovolikim uvodom.



Često postavljana pitanja na Q and A su "Kako dobijaš inpiraciju". Pa nema baš odgovora na to pitanje, Kod svakoga je drugacije

Moji predlozi

1.Idite na We Heart It

Trazite slike,crteze,bilo što vas moze inspiristai.Ja sam za telefon skinula aplikacije Inpirational Wallpapers.TOLIKO SU DOBRE!





2.Fotografisite

Nije stvar u tome da imate neku predobru kameru,vec da slikate,priroda,bilo sto!Sve ce vas nadahnuti i dati vam inspiracije,ya blogovanje,pisanje sastava svega !







3.Citajte knjige



Ako uzmete neku dobru knigu citanje ce postati prava zabava.Neka avanturisticka,o bilo cemu sto vam se svidja.Mozete izdvojiti neku zanimljivu recenicu,misao




 To je to od mene,pa do sljedeceg posta =)


5 коментара:

  1. Super post, meni inspiracija cisto onako "dodje". Jedva cekam room tour.☺

    ОдговориИзбриши
  2. Post je kratak i nepotpun. Jedva cekam room tour!

    ОдговориИзбриши
  3. Uvećaj malo slova baš su sitna,jedva se vide :)

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post :-) Vraticu blog, a tebe molim ako mozes na svom blogu da kazes nesto o tome, ako ne mozes, nista. Ti znas moj pravi razlog gasenja bloga, :-). Posalji mi sliku plave torbice i imamo post za vikend :*** Vidjeces super je :-)
    Inace, hvala na preporuci za aplikaciju. I ja idem na We♥it, stvarno je supp. Odlicno si napisa ovaj post :D

    ОдговориИзбриши