недеља, новембар 2

What's in my bag???

HEj ljudi....OVO je post Sta je u mojoj torbi???Nadam se da cevam se svideti.....Zato UZIVAJTE

-Kada god idem negde nosim neki ruksak ili torbicu....Imam ih mnogo....Omiljeni ruksak mi je rozi sa resama,miki maus ruksak i jedan adidas.....U njima se obicno nadje bezbroj stvari i nikad ne znam gdje mi je sta xD...Ali kada kupujem ruksake uvek gledam daimaju mali dzep za telefon...Da mi se on svidi xD....Ono sto je uvek u mojim ruksacima i torbicama jeste;
-Telefon
-Poslastice za mog zeku xd
-Labelo,eos
-Flasica vode
-Neke narukvice,pojma nemam xd
-Zvake
-Neki sjaj za usne
-Trakice za kosu
-Snalice
-Rezervni povodac za mog zeku (Znam da je smesno ali stvarno setam zeku,i ima povodac xd)

-To su samo neke osnovne stvari,post je kratak ali nadam se da vam se svideo...

VOLIM VAAS

Нема коментара:

Постави коментар