четвртак, новембар 13

Baby Lips i nesto o njemu

1.Iz ove kolekcije ima 6 baby lips-ova,a to su;
-Mint Fresh-Menta
-Peach Kiss-Breskva
-Pink Punch-Ukus voca
-Hydrant-Bosiljak i limun
-Intense Care-Visnja i bademi
-Cherry Me-Visnja

-Ovo je moj omiljeni Pink Punch,ostavlja rozi trag na usnama i prelepo mirise,ne preporucujem bas da se stavlja u skolu jer se vidi,i ako se stavi puno izgleda kao karmin


-Peach Kiss ostavlja trag boje koze i ima svetlucave cestice u njemu,mirise na brekvu,mozete ga nositi svugde jer je super i nije toliko napadan...Ja ga jako volim takodje svidja mi se ambalaza....Zato svima preporucujem ovaj Baby Lips

-Zatim imamo Cherry Me....Jako lepo mirise,ostavlja crveni tragg na usnama,i moze jako lepo da izgleda!U skoli ga nemojte nositi,to je makar moja preporuka,jer izleda ao neki blazi karin kada ga nanesete...Ali je jako lep!






-Ovo je Mint Fresh nema boju,ali zato ako LEPO mirise!!!!!!!!!Na mentu.Mmm.Obicno ga koristim ujutru kada se probudim ili pred spavanje,on mi je jedan od omiljenih!

-Ovaj Baby Lips nema boju ali isto tako divno mirise,na vasnju i badeeme.Obicno ga stavljam kada idem u kolu.




-I za kraj Hidrantni Baby Lips,koristim ga kada sam u skoli,obicno na fizickom jer mi usne ucini tako mekanim,a i predivno mirise






-Love you Guys!

Нема коментара:

Постави коментар