петак, новембар 14

-Recenzija Eos Summer Fruit

-Hej mislila sam da uradim recenziju eos summer fruit lip balma,odlican je ja ga imam,nema ga na Balkanu ali zato mozetee ga naruciti preko instagrama i ostalih drustvenih mreza,takodje i preo Ali Expressa!Moj omiljeni eos je ovaj po meni naljepsa mu je ambalaza i najbolji je!ODLICAN.Kada ga stavite usne vam budu mekane,a jos mirise na slatko!Mmm....E pa bas zato ovo pise na ambalazi: -Can a lip balm make you smile?We thik so.That's why we created this one!
On je takodje 100 posto prirodan!Takodje nije toliko skup ja sam ih dobila mnogo od mame kada je bilau Americi!I nije toliko ni skup negdje oko 2 ili 3 dolara.Takodje ako ste iz Crne Gore na instagramu ukucajte eos_crnagora i izaci ce vam sajt gdje imate sve eos proizvode po super povoljnoj cijeni,a i alike su im so cute!
Moja ocjena ambalaze:10
Moja ocjena mirisa i ukusa:9 jer je malo sladji
Moja ocjena uopsteno eos summer fruit:(9+
xoxox jana

Нема коментара:

Постави коментар