недеља, новембар 16

What to wear?!Weekend problems + essentials

-Hej!Svi znamo one dane(obicno se desavaju vikendom ali i radnim danima)Nemamo sta da obucemo.Kada su u pitanju radni dani to je vec malo lakse.Ako se dvoumite samo uzmite farmerke/pantalone,neku majicu i patike.Ali zato kada je u pitanju vikend,za mene to je mnogo veci problem!Imam manjak sportske robe pa zato(inace I ne volim je toliko)Obicno vikendom po 2/3 sata provedem ispred ormana...Posto vikendom ne idem nigdje posebno,obucem se sportski...Ja obucem ili Juice trenerku ili helanke I siroku Sweet Years duksericu ili moju adidas trenerku ili helanke i neku Adidas duksericu....Takodje I jos MNOGO toga.Za vikend ja vam predlazem da se ne sredjujete previse.Obucite ono u cemu se osjecate prijatno,komotno I udobno!Nemojte stavljati sminku,parfeme(to vam ja predlazem,izbor je na vama)
-Takodje ima jos mnogo problema,a jedan od njih je:Gdje otici za vikend?
-Prosetati sa drugaricom
-Voziti rolere
-Otici u obliznji park
-Napraviti zurku
-Otici kod drugarice kuci(moze I ona kod vas da dodje)
-Sastati se sa drugaricama I praviti DIY things
-Prosetati ljubimca I citav dan se njemu posvetiti

Xoxoxo love you

8 коментара: