субота, октобар 22

Fall Photography Challenge

15 dana, tacno 15 dana od kako nisam usla na svoj blog. Necu da vas davim sa razlozima i opravdanjima, jer prvenstevno nije nista specijalno, a i sama sebi dosadih sa tim.
Za danas sam spremila nesto drugacije i cini mi se da nijedna blogerka(ispravite me ako grijesim) nije uradila nesto ovako. U pitanju je jedan challenge. Ako imate Instagram, mozete ga uraditi. Ako ga uradite zamolila bih vas da koristite #janaphotographychallenge, jer zelim da vidim vase fotografije ;-)

Dolje vam je slika stvari koje su ukljucene u challenge. Ne morate svakog dana da izbacujete, ako zelite da uradite samo se potrduite ili zadajte sebi za cilj, da u toku jeseni izbacite fotografije sa temom koja je zadata. Ja prva necu stalno izbacivati.


I sami vidite da lista nije duga, svega 15 stavki. Potrudila sam se da budu sto jednostavnije. Nadam se da ce vam se dopasti i da cete uraditi challenge ;-)

Ne zaboravite da koristite #janaphotographychallenge
Kisses


31 коментар:

  1. Jako mi se sviđa ova ideja i mislim da ću je napraviti. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Divna ideja! Možda ga i budem uradila, ali razmisliću još :D

    bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jako dobra ideja, meni je ovaj čelendy skroz zabavan, tako da cu ga odraditi.
    Odlican post zaista, svaka cast na kreativnim idejama.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastična ideja draga! Challenge je odličan i možda, ali možda ću ga napraviti, jer niti ja ne objavljujem često fotografije nego svega jednom u mjesec *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicna ideja, super je za one koji zeli poceti slikati, a nemaju ideja sta bi slikali.

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! <3
    Imaš follow od mene! <3 <3
    http://saaraapblog.blogspot.rs/ možeš pogledati moj blog i zapratiti me

    ОдговориИзбриши
  7. Odlična ideja, ja ne objavljujem slike na insti, ali bih mogla na blogu! <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  8. Čini se kao savršena ideja kao stvorena za jesen, jer tada svi nešto fotografišemo i slično, sviđa mi se :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post,pokusacu da odradim ovaj challenge,super ideja <33!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan challenge ,vrlo rado ću ga ispuniti :D

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Zanimljivo:)
    Pratim te, pa ako želiš da uzvratiš

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Or maybe What could make this highe Paravex Male Enhancement can take sex from blasé to mind blowing. not handiest do the ones questions take the pressure off the man - now it's miles up to the lady to assist guide the manner - however it additionally helps make sure each parties are playing themselves. communicate approximately a win-win scenario. For more ==== >>>>>> http://t-rexmuscleadvice.com/paravex-male-enhancement/

    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam već radila ovakav challange, naravno ne identični, ali sličan, jakoo davno, kada sam tek napravila instagram, većina tih slika je sada obrisana, jer su stvarno užasne. Nikada se nisam pridržavala pravila, koje je bilo istaknuto na slici, a to je da treba da se postavlja svaki dan slika ahaha...Sviđaju mi se ideje koje si osmislila, super je post jer je kratak, ali dobrog sadržaja. Bravoo!! ♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши