среда, јануар 11

Kako uciniti 2017 boljom?

I vratilaaa sam se!

Da li vam se svidja novi izgled bloga? Vidim da mi je statistika znatno opala, pa cu se potruditi da da vratim pisanju. Necu vam nabrajati razloge zasto nisam pisaala, jer ih ima mnogo. Ali eto, Nova godina, novi pocetak!

Za danasnji post sam vam spremila neke savjete kako biste ucinili 2017 boljom, mozda i najboljom godinom do sada ;-)
Necu da vam dosadjujem vise, da ovaj uvod ne bi bio jako dug kao sto zna, nego da predjemo na stvar.

1. Napravite planer

Znam da je to ono BASIC, ali ja svake godine napravim planer koji na kraju zavrsi ko zna gdje, i onda imam jos hiljadu svezaka koje su isto "planeri". Cak i kada ga napravim, nikada ne bude uredjen bas kako sam zamisljala, zato se potrudite. . Iako jos niste napravili planer, ne brinite, niste zakasnili!


2. Zadajte sebi ciljeve/ napisite zelje za 2017

Ovo isto moze biti uz planer. Jednu stranicu izdvojite za neke svoje ciljeve, zelje. Nastojte da ispunite vecinu, bicete ponosni na sebe.



3. Stedite

Ovo je zaista tema za mene. Obicno sav novac koji dobijem potrosim u roku od 5 dana, ili manje. Ove godine sam odlucila. I za sad mi dobro ide, ako zelite jos lakse da sakupite novac, mozete i svaki dan da stedite malo novca, vjerujte mi, isplatice se. Na kraju godine kada su sva snizenja i rasprodaje imacete novac.



4. Radite na sebi

Raspitajte se, ko zna sta jos postoji u vasem gradu, i ko zna cime biste mogli da pocnete da se bavite. Kursevi raznih jezika, kuvanja, i jos mnogo cega dace vam iskustvo. Pritom govoreci o kursevima jezika, ne mislim na one koje rade iskljucivo skolsko gradivo, vec nesto vise, jer trebate da se nadogradjujete. Pored toga, ukoliko niste fizicki aktivni, pocnite, jer ce vam prijati.

5. Citajte

Ovo je jos jedan vid nadogradjivanja. Mozete da napravite listu knjiga koje zelite da procitate u 2017, i posle vidite sto jeste a sto niste procitali.



6. Napravite blog- ili zapocnite sa youtube kanalom

Vjerujte da mi je blog jedna od boljih stvari koja mi se desila, iako sam lijena i ne pisem toliko cesto. I to vam zaista mogu preporuciti. Sto se tice youtube-a izgleda mi veoma privlacno, ali necu pocinjati, jer mi se cini da je previse obaveza i ipak nije za mene.



7. Budite otvoreni za nova prijateljstva

Sto znaci ; nemojte biti asocijalni. Izlazite, setajte, cak i na neka nova mjesta, upoznacete nove ljude, i mozda bas oni ucine vasu godinu boljom!


8. Izbacite blam iz rjecnika

Mislim da sam ovu recencicu skoro negdje procitala, i ostala mi je u glavi. Jer ono sto vi vidite i sto imate u svojoj glavi, niko drugi ne vidi isto i ne posmatra istim ocima. Budite spontani, u tome je i car.

9. Raspremite svoj ormar

Izbacite nepotrebne komade, i poklonite onima kojima su zaista neophodni. Ako vec hocete, mozete neke stvari posloziti i po bojama, ja se vec odavno odlucujem na to, ali nemam dovoljno vremena, a iskreno nisam bas toliko disciplinovana.


10.  Budite svoji

Prvo i prvo, mozda i najvaznije jeste da budete svoji. U nekom trenutku ucinice vam se bolje da se ponasate kao drugi, ali kasnije cete shvatiti, a mozda cete  se i kajati sto niste uradili po svome, vec su drugi uticali na vas. Govorim vam iz licnog iskustva.



Nadam se da vam se dopao ovaj post, u komentarima mi pisite sta mislite o svemu ovome, koji su vasi ciljevi za 2017, i  naravno da li vam se svidja novi izgled bloga.... Ako zelite da me kontaktirate mozete to uciniti putem mejla, sa strane imate opciju. Sto se tice drugih drustevnih mreza:
  p.s Sve slike su moje
Instagram: janamilosevicc (Link)

SnapChat: janxi1d

xx

18 коментара:

  1. Odličan post!
    Svrati,GIVEAWAY je na mom blogu - https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi je drago što si se vratila. Ne moraš sada objašnjavati nikakve razloge jer važno je da si se vratila. Ovi saveti su mi mnogo pomogli, i želim da ti se zahvalim što si ih podelila sa nama. Na početku ove godine sam pravila planner i nisam uspela da planiram svaki dan, i shvatila sam da mi ne treba planner. Želim da mi se život odvija spontano. Što se tiče novca to sam odlučila još prošle godine i za sada mi dobro ide. Šdedim tako i onda kupim nešto što mi je potrebno. Ne moram da tražim od roditelja, sama to kupim. Još jednom jako lep post.
    - Ako želiš poseti moj blog, i komentariši moj zadnji post. Značilo bi mi tvoje mišljenje: LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicni saveti draga.Hvala ti puno.
    Ja inace jako puno stedim, postavim sebi neki visoki cilj i trudim se da ga i dostignem pa onda kupujem vec sta sam zelela.Uzela sam razne teglice i napisala na njima za sta stedim za odecu, knjige npr. i mogu ti reci da stvarno pomaze.Probaj ukoliko zelis.
    A radim na sebi tako sto puno vezbam jer mi se jako dopada kada neka devojka ima ono jako dobre trbusnjake.I srecna sam sto mi se jos od prosle godine vide i polako obrazuju ti trbusnjaci.
    Uhh..napisah roman.
    Inace sve najbolje u ovoj godini!

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Divni saveti draga,obožavam ovakve postove ☺!Drago mi je da si se vratila ☺!Fotke su divne ljubim te ☺❤❤

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Janci bas mi je drago sto si se vratilaaaa! Post je predobar i vrlo mi je pomogao. Sve slike su stvarno savrsene ali mnogo mi se dopada ona gde sedis na ljuljasci jer je bas voals. Kao sa tumblra ❤


    bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlični saveti,draga! <3
    Gledala sam video od Marije Žeželj koji je na istu temu kao i ovaj post.Iako sam njen veliki fan,tvoj post mi se više dopada!Ima više ideja,sve su nekako kreativnije i bolje opisane.Fotke neću komentarisati jer su vrh i dopada mi se to što nisi uzimala iste sa interneta. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Odlični savjeti, posebno se slažem za čitanje. Štednja je stvarno važna jer je divan osjećaj si kupiti nešto sam. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  8. Odlični savjeti, odličan post i odlične fotografije, kao i novi izgled bloga. Ja sam baš danas uradila sličan post, a ovim tvojim sam još više oduševljena. Jako si me motivisala i podstakla da neke stvari promijenim. Ovo što se tiče blama je ostavilo baš jak i dobar utisak na mene, vala ti na ovako divnom postu Jano :*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Planer je jedna super stvar, sa njim se lako može organizirati.
    Slažem se sa svime, otprilike :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  10. Woow! Odličan post draga. Prvo moram pohvaliti fotografije, oduševljena sam i njima, a i samim idejama <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  11. Jako mi je drago što si se vratila, draga. Poslušaću svaki tvoj savet u vezi toga. Pogotovo za štedenje. Štedeću cele godine i na kraju godine ću kupiti nešto lepo za sebe. Slike su prelepe, pogotovo jedna na kojoj sa rukama pravite'LOVE'. Još jednom, jako mi je drago što si nam se vratila. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
  12. Fenomenalan post!Takođe moji planeri završe kod zna gde!Svi saveti su sjajni!Potrudiću se da ih maskimalno iskoristim!Fotke su ti sjajne!Drago mi je što si se vratila,jer mnogo volim tvoje postove i uživam u njima!♥♥
    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post :D

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ ❤
    www.infashionchains.com

    ОдговориИзбриши
  14. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super savjeti, hvala ti na njima! :)

    http://starshinebeauty.blogspot.hr/
    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment!

    ОдговориИзбриши
  16. possible to have received to say and also the way you've got presented by yourself. Really superior on you!
    As a Novice, I m always searching on the web for content articles that can help me. However do you know how come i cant see all the pics on your webpage?
    RCG Online Store

    ОдговориИзбриши