петак, октобар 7

My Morning Routine | Fall Edition

Dobila sam puno mailova u kojima ste mi pisali da uradim Morning  Routine, i Room Tour.
Room Tour je jedan od najtrazenijih postova, i uradicu ga u skorijoj buducnosti, za sada ovo ;)



Nisam osoba koja se lako budi, mogla bih da prespavam citavi dan i zato mi budnjenje u 6:30 bas ne prija. Iako zivim pored skole.
Dakle, prvo se izlezavam 5 sati po krevetu.




Shvatim da cu da zakasnim pa pozurim. Trcim u  toalet, nekad se i ujutru istusuram ali obicno uvece.




 Onda se obucem, i doruckujem nesto, obicno dorucukujem nesto laganije, jer ujutru nisam gladna. Jutros sam uzela ove pahuljice- cornfleks, kako god to zovete.


Posle toga se nista posebno ne desava, idem u skolu, uvijek kasnim, i tako.
Znam da je post kratak, ali prosto to su sve stvari koje ja radim ujutru. Posto mi skola pocinje jako rano, nemam bas ni izbora. Osim ako zelim da se budim u 5h. A to naravno necu.

Instagram: Jana Milosevic
P.S. Sve slike su moje ;-)
Kisses

16 коментара:

  1. Odlican post!Slike su super!
    Novi post-->jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja volim da čitam ovakve postove. Ti si nam jako lepo predstavila svoju rutinu i upotpunila je sjajnim slikama. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepe slike! Hahhaha, mislim da je svaka rutina prihvatljiva osim moje. To je bukvalno zadnji momenat: ustajanje, lična higijena, oblačenje, parfem i češljanje i napolje hahaha. Super si opisala svoju rutinu i baš mi se dopada.

    Novi pos sa ZAFULA: bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne fotografije. I moja rutina je slicna, samo sto ja ujutru ne doruckujem. :) <3

    Moja svastarica

    ОдговориИзбриши
  5. Vau,kako divan post,oduševljena sam, ali bukvalno! Fotke su zaista sjajne, nemam reči ;) Rutine su nam jako slične, samo što ja naspurot tebi volim da ustajem rano haha ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Fotografije su predivne. Jako mi se sviđaju. Imaš preslatku Olaf šalicu. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Fantastičan post! Haha, baš super si ga napisala, i fotke su savršene *-*
    Novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  8. Odlične fotke, kao i post. Obožavam tvoj blog :D

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Moja jesenja jutarnja rutina je totalno drugacija tako da sam zaista uzivala da citam nesto razlicito. jako dobar post, slike su vrlo profesionalne!

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ajme, odlican post i odlicna rutina!

    //Nominovana si - procitaj zadnji post c://
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/10/bok-ljudi-danas-cu-napokonnapisati.html

    ОдговориИзбриши
  11. Super post,zaista,kratak ali odlicno napisan!Slike su super I pre,pre tumblr kao I uvijek😊😘Veoma smo odlicne sto se tice jutarnje routine😇💙

    Novi post:❣

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Rutina je klasicna, ali lepo opisana. Mada, ja moram pohvaliti slike, koje su MNOGO lepe! ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  13. Wow kako predivan post i fotografije, čini mi se da ti je soba u tumblr fazonu, sat je prelijep, a rutina je slična mojoj, obavezno uradi u room tour :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши