понедељак, август 24

Back To School Haul

Evo jednog haula i ja mislim da nikad nisam ni radila haul,pa bih da pocnem sto prije ;)
Inace ove godine sam kupovala one jednobojne sveske i onda ih sama ukrasavala,tako su slatko ispale,kao da su tako kupljene *aaaa*

Uglavnom xD.Kupila sam novi ranac,evo ga:

Jos sam kupila i skolski pribor,dakle markeri gumice i sve to:
Kupila sam ove stabilo markere,koji su preslatki i ove dvije stabilo olovcice u boji(ako mogu tako da ih nazovem).Kupila sam jos i olovke uzela sam u ove cetiri boje:roza,zelena,narandzasta,zuta isto stabilo.Kupila sam i 2u1 gumica i rezac u roze boji.Ostalo mozete  i sami da vidite.



Sada slijede sveske ;-).Kao sto sam rekla kupovala sam one jednobojne,pa sam ih ukrasavala.Jer su mi stavrno vise dosadile one Barbie it'd...
 Ove dvije sam namjerno ostavila i nisam ih ukrasila

Pernicu nisam kupovala,jer mi je ona od prosle god sasvim okej.Inace danas idem da kupim jos torbu za fizicko,blok i jos 3 sveske,jer sam to bila zaboravila,pa cu to ubaciti. Ostalo imam.Sto se tice vodenih boja,tempera,prosle godine sam kupovala sve duplo,pa nisam ni koristila  neke vodene i tempere.


Hvala sto ste procitali post,

xxx

6 коментара:

  1. Odlican post! Sveskee i tasna su savrsenee!! Aww :))

    Novi post, komaj, ako ti se svidi naravno! www.alwaysbehappybyksenija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jao kako je ranac savršen.Sveku su prelepe,kada sam prvo gledala slike htela sam da tepitam gde si ih kupila,ali kad sam videla da si ih pravila,oduševila sam se :)

    http://milica1212.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep ranac. Sveske su ti preslatke. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Dopadaju mi se sveske jako su lepo ukrašene.I ranac mi se dopada

    ОдговориИзбриши
  5. Vidjala sam ove obicne hromatik sveske i ti si ih jako lepo ukrasila..☺♥


    Na mom blogu je novi BTS post pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. IMAM POTPUNO ISTI RANAC! Ja sam vrlo zadovoljna sa njim.. Divan post zaista. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -----> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши