среда, август 19

Back To School 1# DIY

U stanu u Baru nemam interneta i tek danas sam ponijela lap-top sa mnom u kafic.Znam,znam stvarno kasnim sa Back To School postovima.Ali cu cesce izbacivati postove,pa cu sve stici(nadam se xD)
I ja sad kad sam se ppovezala umjesto da odmah idem na blogger.com,ja gledam druge blogove...
Jedva cekam skoluuu(weird). Ne volim toliko skolu,ali uvijek jedva cekam da pocne.Ove skolske godine sam odlucila da imam pribor i sve to u zlatno bijeloj i rozoj boji.Ja mislim da ovdje kod nas nema lijepih svesaka,sve Barbie i Mickey Mouse.Pa zato i ukrasavam ili pravim ovaj pribor i sveske.Ovdje u Baru nemam sve sto imam kuci pa sam malo improvizovala,ali je slatko.Bice jos jedan DIY Back to school post,ovo je samo prvi dio.

DIY No.1
Svi obozavajuuu tufneee(zar nee?!)
Meni skoro svaki DIY ispadne neuredno,ali sam se stvarno potrudila i ovaj izgleda kao da je tako fabricki odradjeno

Trebace am:

-Zlatna akrilna boja(Mozete i neku drugu,ja sam izabrala zlatnu)

-Sveska

-Cetkice sa sundjerom na vrhu(Ove moje su one u obliku kruga,pa su pogodne za ovaj DIY)



Akrilnu boju sipajte na paletu ili neki papir,jako malo.Umocite sundjer cetkice,uzmite svesku i pazljivo pritiskajte,vodite racuna da malo duze zadrzite cetkicu,da bi tufna ispala lijepo.I eto!


DIY No.2

Trebace vam:

-Akrilna boja

-Selotejp-ja sam koristila strip,nisam imala selotejp

-Sveska

-Dvolistica bijelog papira x2

-Lijepak

-Cetkice


Ovo je lako.Uzmite dvolisticu i zalijepite je na svesku,sa jedne strane,sa druge isto.Onda izlijepite selotejp po svesci kao na pruge.I cetkicom umocenom u boju predjite prostor na kome nije selotejp.Kad se osusi polako sklanjajte trake selotejpa sa sveske.
Ouala!



Slike nisu dobro poredjane,nesto mi nece xD

DIY No.4

Trebace vam:

-Drzac za papir

-Lijepak

-Ukrasni papir

-Makaze

Uzmite drzac za papir i odredite njegovu sirinu i duzinu.Izrezite toliko ukrasnog papira.I na kraju ga zalijepite.Ja sam izabrala ovaj zlatni.Na slici je malo izguzvan ali ce se ispraviti














Hvala sto ste odvojili vrijeme da procitate post,

xxx

6 коментара:

  1. Odličan post Jano! Najviše mi se svidja tufnasta ideja i ova sa prugicama. Ne brini, super su slike! Vremenom će biti bolje i bolje! Srećno!

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepo je!Najvise mi se svidja ova prva sveska:)
    teengirlsrbija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Najvise mi se svidja prvi DIY. Drugi mi izgleda neuredno dok treci je previse zahtjevan za mene XD

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi DIY je prelep. Izgleda kao da je sveska kupljena, a ne napravljena.

    Novi post
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala!🌷Slazem se,ispao je neuredno Her nisam imala selotejp

    ОдговориИзбриши
  6. Aaaa i ti si veliki fan zlatne i tufnica.Najbolja kombinacija ;) Prvi DIY je ekstra!

    ОдговориИзбриши