уторак, јул 21

My Morning Routine for Summer Break

Promijenila sam izgled bloga, mnogo mi se sviđa, samo moram još neke sitnice da uredim, ali sad za sad je sasvim u redu ;-)
I konačno mi se sviđa. Neću da pišem kilometarski uvod, pa bih što prije počela ;-)


Poslije buđenja, ostajem u krevetu 30 minuta xD. Obično sam na Ipadu, telefonu, nije ni bitno.
Poslije toga idem u kupatilo da se istuširam, operem zube, umijem se i uradim sve potrebno.

Onda idem da doručkujem, dok jedem volim da gledam neke videe ili da čitam blogove. Tu se puno zadržim.
Ostalo vrijeme "visim" na blogeru pokušavajući da dodam nešto novo, napišem neki post, ili da poboljšam bilo šta. Nekad budem i na instagramu ili snapchatu ;-)


Kad mi to već dosadi uzmem da nešto bojim ili crtam, pravim DIY projekte. Inače bih izašla napolje da prošetam ili nešto, a suvise je vruće. A stvarno mi je muka da idem na gradski bazen, juče sam se vratila iz Budve xD
To je to od mene,
xxx

3 коментара:

  1. Pratim te draga, #67 na GFC-u! Hvala ti sto pratis moj blog i na uvijek lijepim komentarima!
    Velika pusa!
    xo, Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Posjeti moj blog i učlani se. Uzvračam!

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши